מחברות ספירלה

מגוון מחברות ספירלה ממתוגות לעסק שלך במבחר דגמים בעיצוב אישי. בכריכה קשה ורכה. מחירים אטרקטיבים במיוחד.



מחברות בעיצוב אישי

מעבירים כנסים וממתגים את הארגון או המוצר שלכם? הדפיסו מחברות ספירלה עם כריכה בעיצוב אישי שלכם. תוכלו לבחור בין מחברות בעיצוב אישי עם כריכה קשה או רכה, לעצב את המחברת בגודל של A4 (דף מדפסת) 5A או 6A (מחברות ספירלה קטנות ופנקסים) או לבחור מחברות עם כריכת סיכות או דבק.

מחברות בעיצוב אישי מתאימות גם כתוספת למתנה מיוחדת לחגים ויכולה להתאים גם למוסדות לימודיים מובילים המעוניינים למתג את עצמם באמצעות מכשירי כתיבה ממותגים כמו עטים או עפרונות ולהוסיף מחברות ספירלה.

כיצד מעוצבים עמודי הפנים?

בהזמנת מחברות בעיצוב אישי אתם יכולים לקבוע את עיצוב הפנים של העמודים השונים. תוכלו לבחור בדפים משובצים (כמו מחברת חשבון) או דפי שורות בגוונים של שחור או כחול. גם את מיקום הספירלה עצמה ניתן לשנות ולבחור האם היא תהיה בצד המחברת או בחלקה העליון. אפשר גם לבחור שהעמודים הפנימיים ימותגו עם לוגו החברה.

עיצוב הכריכה

עיצוב הכריכה גם הוא נתון לשיקולכם. אתם יכולים לשלוח כל קובץ בגודל המחברת ולבחור אם אתם רוצים הדפסת מט או הדפסה מבריקה. הכריכה הקדמית מודפסת עם הקובץ שלכם ואת הכריכה האחורית תוכלו לשנות במידת הצורך או להשתמש בצבע אחיד קבוע מראש. מי מעצב את המחברות? עיצובי המחברות מתבצעים בסטודיו שלנו (בתשלום נוסף) או שאנו יכולים לקבל מכם קובץ באיכות גבוה ולהשתמש בו להדפסה.